چگونه برای جلوگیری از PKD از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از PKD از نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از PKD از کلیه بیماری کلیه FailurePolycystic (PKD) یک بیماری کلیوی ژنتیکی است، اگر درمان نشود، ممکن است به نارسایی کلیه در یک سرعت سریع پیشرفت کرده است. سپس، چگونه برای جلوگیری از این بیماری از نارسایی کلیه؟
1. دنبال برنامه رژیم غذایی مناسب:
برخی از مواد غذایی می تواند به کنترل عوارض PKD و کند کردن رشد کیست های کلیه، در حالی که برخی از مواد غذایی دیگر ممکن است تشدید بیشتر شود و باعث تحریک رشد کیست های کلیه. بنابراین، این بیماران باید سعی کنید برای توسعه یک برنامه غذایی مناسب با کمک متخصص تغذیه است.
2. کنترل علائم و عوارض به طور فعال:
هنگامی که کیست های کلیه بزرگ ستم بافت های اطراف خود، فشار خون بالا، پروتئینوری و عفونت ممکن به نظر می رسد. این مشکلات به وخامت بیشتر به راحتی باعث، اگر کنترل نشده به موقع.
3. کوچک شدن کیست کلیه:
از آنجا که کیست های کلیه گسترش هستند که علت ریشه همه مشکلات برای بیماران مبتلا به PKD، آنها باید تلاش خود را برای حفظ کیست های کلیه در اندازه کوچک است. برخی از داروهای چینی مانند مایع منی plantaginis و ریزوم چمن lalang می تواند کمک به تخلیه مایع کیسه و آنها را غیرفعال سلول هایی که ترشح مایع.
4. بازسازی ساختار کلیه:
اگر کاهش عملکرد کلیه، برخی از درمان های مانند سلول های بنیادی ممکن است لازم باشد برای افزایش سطح عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه.
راه های بالا برای جلوگیری از PKD از نارسایی کلیه مفید است، اگر شما می خواهید برای درمان PKD به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: